درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 

اینایی که تو پارک تنها یه گوشه میشینن و هندزفری تو گوششونه !
اینایی که تو خیابون همیشه سرشونو پایین میندازن و راه میرن ....
اینایی که تو تاکسی همیشه خودشونو میچسبوونن به در که کناریشون معذب نباشه !
اینایی که دلشون واسه هیشکی تنگ نمیشه .... اینا ... اینا ....
اینا رو خیـــــــــــــــــــلی مواظبشون باشین !
اینا هیچی واسه از دست دادن ندارن ...
قبلاً یه نفر هر چی داشتن رو ازشون گرفته ... !!!



نظرات شما عزیزان:

neda
ساعت23:02---12 دی 1391
سلام

داداشی

کجایی دادا؟

این روزاکم پیدایی؟پاسخ:سلام ببخشيد امتحانام شروع شده زياد وقت ندارم بهت سر بزنم


elnaz
ساعت19:45---8 دی 1391
پاسخ:مرسی

anishfm
ساعت23:12---25 آذر 1391
دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا سحر

کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی…

.

.

.

سلام... عالی بود

لینکت کردم. بلینکم.مر3000000
پاسخ:ممنون لینکت کردم


melOdy
ساعت18:16---23 آذر 1391
ashkam daromad...پاسخ:گریه نکن منم گریم می گیره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:مواظبشون باشید, :: 18:12 ::  نويسنده : mostafa